Heja dig! Jag förstår frustrationen över att inte kunna träna (speciellt när det beror på sjukdom och sån skit man har absolut noll möjlighet att kunna styra över) men gymmet finns ju alltid kvar framöver!
KL
Jag har trääänat i dag; har annars legat rätt lågt med mest promenader och bara ett par enstaka styrkepass de senaste två veckorna. Lackade ur på mina gamla gympadojor och tog på mig ett par oanvända Converse som jag hittade i garderoben (!). Vet inte om det är ren inbillning men knäböjen gick som en dans!

Resten vete tusan. Känner mig så extremt matt och darrig. Hoppas att det beror på chocken över att behöva kliva upp kl 5 igen efter fem dagars ledighet, och inte att det ligger någon förkylning och lurar.
Men apropå skor då: Vad har ni på fötterna när ni gymmar? Jag köpte ett par skor på rea i går, men så läste jag på nätet när jag kom hem - och såg att de hette någonting med cardio - att det är ypperliga typ snurr- och aerobicsskor ... Inte riktigt vad jag tänkt ha dem till. Skor utan en massa dämpning, visst, men hur ska man tänka sen? Det finns ju en uppsjö av olika sorters skor! Riktiga lyftarskor med klack känns liksom överkurs. Bah, det kanske får bli Converse framöver då.