Alltså. Jag har varit exakt likadan. Något slags post-bröllop-syndrom?![]()
HAHA jag tror det! Sen har jag jobbat sjukt mycket och knappt orkat ta mig hem så nu när det lugnat ner sig lite på jobbet hoppas jag få mer energi till att träna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Jag har varit exakt likadan. Något slags post-bröllop-syndrom?![]()
Någon här som kan komma med tips inför spinning? Jag har blivit medlurad på ett pass imorgon bitti, och det enda jag minns är från de två gånger jag varit på spinning är att jag lovade mig själv att aldrig göra om det igen![]()
Någon här som kan komma med tips inför spinning? Jag har blivit medlurad på ett pass imorgon bitti, och det enda jag minns är från de två gånger jag varit på spinning är att jag lovade mig själv att aldrig göra om det igen![]()
Ah, det där sistnämnda misstaget gjorde jag definitivt! Var iväg rätt tidigt i morse så jag hann tyvärr inte läsa ditt tips innan det var dags. Men jag upplevde definitivt att jag hade problem när det var dags för sprints, och de hade inte med att jag var trött att göra utan mer att det blev så ryckigt och svårt att hitta flyt. Får prova med högre motstånd nästa gång!Börja lite lugnare än vad du egentligen skulle vilja, det kommer bli jobbigt mot slutet ändå. Men! Fega inte för mycket med motståndet när ni jobbar i stående positioner under snabba låtar, det är svårt att trampa fort om man har för lätt motstånd.