Jag har haft två helvetiska dagar, verkligen hemska. Gårdagen började ju med bråk med mina föräldrar igår om maten och vikten och att jag är så sjuk. Vi blev verkligen osams. På eftermiddagen smsade jag lite med en kompis som blev så orolig att hon kom över till mig och spenderade ett par timmar med mig för att hon inte våga låta mig vara ensam. Jag berättade att jag inte vill leva mer och att allt är en kamp och fick tröst av henne.
Senare på kvällen försökte hon nå mig men då jag tagit mina tabletter jag skulle plus några till så hade jag somnat och då hade kompisen blivit så orolig att hon ringde mina föräldrar. Dom kom ner hit runt 23 på kvällen och jag klarade inte att prata, var så sluddrig så dom ringde giftinformationscentralen som sa att jag kunde vara hemma bara någon hade uppsikt över mig så att jag andades och fortsatte leva så båda mina föräldrar sov över.
Sen den här dagen, ännu värre. Mina föräldrar rotade igenom ALLA mina skåp och lådor och det var så kränkande, dom tog alla tabletter dom kunde hitta och jag var så arg på dom för att dom tog sig friheten att kolla runt bland mina saker, jag är ju ändå vuxen och det är mitt hem men dom brydde sig inte. Sen blev jag körd till psykakuten, jag vägrade först och ramlade omkull i en trappa och grät men fick alternativen att antingen åker du upp med oss eller så ringer vi polisen så får dom köra upp dig till psyk. Jag åkte då med och tillbringade ett bra tag på akuten men eftersom jag är inåtbunden och tyst i sådana sammanhang så ses jag aldrig som akut utan alla andra går alltid före så vi väntade och väntade och till slut gav vi upp och åkte hem för jag fick ingen hjälp.
Jag ville bara hem och vara ifred men får inte det för mina föräldrar. Mamma är här nu och pappa kommer ikväll och ska sova här. Jag vill inte ha dom här.
Ursäkta språket men fan vad livet är tungt