Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tentan gick jättebra och lägenheten är min! WOHOOOOO!!!!
Haha sker en zombieapokalyps är det jag som överlever längst@LindgrenV Haha, alltså det ser ju ut som att du har sparat lite mat i kinderna
Idag blir det ca 200 minuters promenad (3 timmar och 20 minuter) så ganska mycket alltså. Det innebär att det är extra viktigt att äta kvällsmelliset.
Åh va kul! Jag börjar verkligen sakna hästarna nu, blir avis på er som rider!Igår var det hoppning och det gick såååå bra! Skitkul när det bara rullar på och allt funkar
Jag sprang en halvmara igår och det gick väl sådär. Fick en liten bristning i höger baksida lår i måndags när jag maxade på milen, och trots att det blivit bättre hade jag kvar en liten känning som gjorde att jag fick hålla mig till "joggtempo". Att sträcka ut benet ordentligt och mata på hade kunnat innebära en försämring och det ville jag inte riskera. Banan var i alla fall jättefin. Start mitt i stan, sedan en lång (kuperad) sväng i terrängen kring Lugnet och sen tillbaka till stan igen. Jag sprang på dryga 1:55, och är väl ändå nöjd med att kunna jogga runt en kuperad halvmara på under två timmar.
Aha, ok det låter vettigt men då måste ju som sagt metoden vara tillförlitlig och det verkar det ju inte alltid vara? Men jag tror att det får vänta ett antal år eller om jag kanske aldrig skulle göra en sådan mätning för jag skulle nog få en massa dumma tankar. Eller så skulle det vara bra för mig att se att jag inte är så fet som jag tror. Tyvärr tror jag att förhållandet fett/muskler är ganska dåligt i min kropp då jag märker att jag tappat en hel del muskler men det känns som jag har en massa fett kvar på kroppen.Vikten visar inte hur kroppen ser ut inuti, så genom att göra en fettmätning kan man t.ex. se om vikten man lagt på sig/tappat beror på större/mindre muskler. Det är ett smidigt sätt att mäta före och efter en träningsperiod för att jämföra, även för vanliga människor (dvs inte bodybuilders).
I mina ögon är det vettigare att ha koll på sin fettprocent än att gå på totalvikt, men då ska det ske med tillförlitliga redskap
Bra jobbat! Du imponerar alltid! Får jag fråga hur länge sen det är du hade ätstörningar och vad för sort du hade? Vad fick du för hjälp? Vad var det som fick dig att vända och gå mot ett friskare liv? Skulle du säga att du är helt frisk idag och hur lång tid tog det?Jag sprang en halvmara igår och det gick väl sådär. Fick en liten bristning i höger baksida lår i måndags när jag maxade på milen, och trots att det blivit bättre hade jag kvar en liten känning som gjorde att jag fick hålla mig till "joggtempo". Att sträcka ut benet ordentligt och mata på hade kunnat innebära en försämring och det ville jag inte riskera. Banan var i alla fall jättefin. Start mitt i stan, sedan en lång (kuperad) sväng i terrängen kring Lugnet och sen tillbaka till stan igen. Jag sprang på dryga 1:55, och är väl ändå nöjd med att kunna jogga runt en kuperad halvmara på under två timmar.
Bra jobbat! Du imponerar alltid! Får jag fråga hur länge sen det är du hade ätstörningar och vad för sort du hade? Vad fick du för hjälp? Vad var det som fick dig att vända och gå mot ett friskare liv? Skulle du säga att du är helt frisk idag och hur lång tid tog det?