Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@zassoo Åh vad tråkigt hörrö Jag förstår att du har trott att de där symtomen är tandrelaterade och att de skulle försvinna när du fått bort den onda tanden. Att du inte bara kan få må bra ett tag nu!
Åh känner av benhinnorna igen! Jävla piss! Har väl förmodligen kört igång med alldeles för mycket träning för snabbt...
Jag vill ju träna sista två veckorna inför resan! Iaf ta promenader med packning men det gör ont att bara gå så jag ska faktiskt vila helt nu för jag vet att det är det enda som hjälper. Så kanske jag inte behöver ha ont på resan i alla fall. Jävla piss!
Ska även komma iväg och fixa de där jäkla inläggen så jag får stöd i fotvalvet också.
Ahaaa! Så det är DET man har de där pojkvännerna till! Gud så fiffigt!Jag hade ju godis kvar från eurovision… Inte längre. Killen var "snäll" och åt upp allt medan jag sov
All energi jag hade förra veckan är som bortblåst. Sov till 10 idag, hade kunnat sova längre om inte alarmet väckt mig. Känner mig seg och slö, trött. Molande värk i käken/munnen och öm lymfkörtel på halsen, precis så som jag haft många gånger tidigare. Går lite upp mot örat ibland också. Känner mig uppgiven. Är det tänderna som aldrig ger sig eller är det i själva verket något annat? Käken? Jag gnisslar ju tänder rejält när jag sover men har en bettskena som jag använt flitigt i 2-3 år.
Fan.
Gillandet var på att du skulle ta dig till gymmet, inte den promenadrelaterade hungern, @Tassetass.
Ahaaa! Så det är DET man har de där pojkvännerna till! Gud så fiffigt!
Jag håller på att stressa sönder över följande saker:
- Mitt livs (förhoppningsvis) sista tenta på fredag
- Att hitta ett jobb efter examen
- Att hitta en bra lägenhet att bo i
- Examensbalen som är om mindre än två veckor och allt som måste fixas innan dess
- Resan till USA som börjar två dagar efter ovan nämnda examensbal
- Självaste examen som jag/vi fortfarande inte vet mer om än när och var den äger rum
... så jag har bestämt mig för att lägga träningen på hyllan helt och hållet den här veckan trots att jag hade helt andra ambitioner så sent som i går eftermiddag. Det känns jättesurt och jag avskyr att frångå mina egna planer och ambitioner, men efter att ha legat sömnlös med ont i magen och tryck över bröstet tre kvällar i rad nu får jag helt enkelt inse att det inte är värt det. Träningen är en av de få tidskrävande saker som jag faktiskt kan göra mig av med, och jag måste helt enkelt göra det den här veckan. Annars går allt åt pipsvängen, mer än det redan kan tänkas göra. Ska försöka att inte tänka för mycket på det och istället fokusera först och främst på tentan samt lägenheter. Wish me luck!
Fy stackare! Det är nog fullt möjligt att det är käken, jag vaknar också trött och öm flera dagar i veckan och ehm, jag är lite utav en tandpressningsmästare. Jag har dock ingen bettskena, för jag vet att jag bara pressar när jag är stressad och vem vill slänga ut en förmögenhet på något jag kan använda några månader, nästa gång har ju mina tänder "vuxit ur" bettskenan... Men jag tänkte att jag skulle göra en egen här under juni.
Usch vad det låter jobbigt, hoppas att det blir bättre!Jag har haft en pissig period på grund av rastlösa ben, ryggont och sömnproblem. I natt var jag tvungen att gå och lägga mig i soffan. Det var verkligen överjävligt. Min sambo blir störd av att jag hela tiden ligger och sparkar med benen för att det kryper i dom och jag vill inte störa honom, han har sina problem.
Jag har dock kommit underfund med vad det är som orsakar detta helvete, imovane! Nu måste jag lära mig hur man sover utan hjälp för hellre sömnproblem än rastlösa ben alla gånger. Jag var så trött i natt eftersom jag gick upp halv sex igår morse. Så det var rena tortyren att inte få sova, somnade runt tre kanske. Skit tabletter!
Träningen har verkligen blivit lidande. Motivationen till att gå till gymmet, promenera eller ens lyfta lite vikter hemma har varit på botten. Nu börjar motivation dock komma tillbaka. Ska försöka träna hemma idag i alla fall lite grann. Funderar även på att ta ut sambons cykel och se om det är någon luft i den. Kanske tar mig en tur
CYKELNÖRDAR!!! Så, nu när jag har eran uppmärksamhet. Jag behöver lite hjälp och det verkar vara några av er här inne som har rätt bra koll! Jag har en gammal sleten damcykel, men jag får sådan mjölksyra av minsta lilla motvind och uppförsbacke att det är SJUKT. Jag har till och med börjat fundera på om det faktiskt ät något fysiskt fel på mig, för att mina ben är så klena. Igår lånade jag grannens Mountainbike av något slag (står downhill på den?), och insåg att det är inte mina ben det är fel på, det är min jävla cykel . Trots motvind och uppförsbackar så ville jag inte börja skrika och kasta in cykeln i en buske en enda gång! Givetvis är det ju fortfarande jobbigt att cykla uppför, men inte alls på samma sätt.
Så, om man vill cykla asfalt och en hel del dålig grusväg (rullgrus), vad är det för cykel jag borde ha? Något lite sportigare? Hur många guldpengar kostar en mountainbike av lättare och nybörjigare slag? Hjääääälp!