Låter som ett klokt beslut, det är inte bra att ta på sig för mycket på en gång, träningen finns kvar när du fixat med allt det andra,det är ingen stress med den.Jag håller på att stressa sönder över följande saker:
- Mitt livs (förhoppningsvis) sista tenta på fredag
- Att hitta ett jobb efter examen
- Att hitta en bra lägenhet att bo i
- Examensbalen som är om mindre än två veckor och allt som måste fixas innan dess
- Resan till USA som börjar två dagar efter ovan nämnda examensbal
- Självaste examen som jag/vi fortfarande inte vet mer om än när och var den äger rum
... så jag har bestämt mig för att lägga träningen på hyllan helt och hållet den här veckan trots att jag hade helt andra ambitioner så sent som i går eftermiddag. Det känns jättesurt och jag avskyr att frångå mina egna planer och ambitioner, men efter att ha legat sömnlös med ont i magen och tryck över bröstet tre kvällar i rad nu får jag helt enkelt inse att det inte är värt det. Träningen är en av de få tidskrävande saker som jag faktiskt kan göra mig av med, och jag måste helt enkelt göra det den här veckan. Annars går allt åt pipsvängen, mer än det redan kan tänkas göra. Ska försöka att inte tänka för mycket på det och istället fokusera först och främst på tentan samt lägenheter. Wish me luck!