@zassoo en kvart gick ut på att vi skulle sitta på knän och andas via näsan... Det kallar jag långsamt
Låter inte så kul nej Nog för att det också är yoga, och andningsövningar är nyttigt, men på ett pass på gymmet vill man kanske inte lägga tid på det. Jag har som sagt aldrig gått på såna pass men trodde att det var mer "poweryoga". Känner mig plötsligt oerhört nöjd med min egna yoga hemma i vardagsrummet
Den här veckan är jag trööött, men jag kämpar på ändå. Idag ser det äntligen ut att bli bra väder dessutom och jag har nog fått mig sju timmar sömn så nu tror jag att det håller på att vända
Igår tränade jag överkropp, ganska kort pass med mest axlar. Det kändes mest bra att jag tog mig iväg och fick röra på mig lite. Sen när jag kom hem så lagade jag lite matlådor och tog bilder som jag tänker plåga er med
Det blev hokifiléer och potatismos med rökt lax och salladslök.
Och så åt jag mer av min nya sockerfria jordgubbssirap
Gud vilka snygga bilder! Ser gott ut
Inte så beachigt direkt, men jag passade på att bli riktigt jäkla magsjuk i helgen. Jag mår bra nu men i söndags var jag riktigt risig. Det var många år sen jag var så sjuk. Naturligtvis blir det inte nån träning idag, känner mig fortfarande alltför skör. Vi får se om det kan bli av i helgen.
Usch, stackare! Krya på dig, hoppas du mår bättre snart