Härligt att höra! Jag är en ganska glad filur
Att vagga låter jobbigt, skönt att du har möjlighet att ta igen dig lite före och efter! Jösses, jag kan inte ens tänka mig hur det känns att ha en så krävande inneboende som du har! Helt rätt att vräka hen snart, någon måtta får det ju ändå vara på daltandet! Suck, dagens ungdomar...
Haha ja jag gjorde ju det, men jag kom dessvärre även fram till att de hade mer muskler än vett när det väl kom till kritan... Vem är förvånad? Nåja, nu har jag slagit mig i slang med en som har
både muskler och vett istället!
Vi har träffats sedan november, men det har inte varit officiellt i mer än en månad sisådär.
Nää vad drygt! Vad är det du jobbar med nu igen? Jag vet att du förmodligen svarat på den frågan 2485 gånger i den här tråden, men jag kommer inte ihåååg! Skönt att höra att du ändå verkar ha humöret uppe, du verkar vara en väldigt stark och positiv person tycker jag av vad jag har läst här!
Det ursprungliga receptet är amerikanskt så man får omvandla lite här och där:
http://kitchenconfidante.com/simple-sundays-carrot-oat-muffins-recipe
Jag ändrade dock en hel del... Jag bytte ut hälften av morötterna till ett äpple, så ca 3 dl grovrivna morötter och 2,5 dl rivet äpple. Sedan har jag aldrig sett canola oil så det skippade jag och tog solrosolja istället. Vidare skippade jag brown sugar och tog 1,5 dl vanligt socker i stället, och baking soda hade jag ingen så jag tog totalt 3 tsk baking powder som jag hade hemma. Skippade nutmeg. Meeen förutom det så tror jag att jag följde receptet ja!
De blev väldigt kompakta och "fuktiga" liksom - förmodligen p.g.a att jag hade i äpplen som ju är blötare än morot, samt att jag mixtrade lite med baking soda vs baking powder. Men jag tyckte de blev jättegoda ändå, och mina flatmates håller med!
Vad är det för en tok som sagt att han inte tänker prata engelska? Är han i ett engelskspråkigt land eller är han i ett engelskspråkigt land? Jag hade inte följt med om jag vore du, om så bara för att make a statement liksom
Neej vad tråkigt att höra! Du som var inne i ett sånt fint flyt!
Hoppas att det inte är något allvarligt och att du snart är på benen igen, bokstavligen talat! Kram!
Men herregud vad bra jobbat!! Att du bara lyckas pressa dig själv att springa
en mil efter att ha löptränat så pass lite på senaste. Jag är
oerhört imponerad!!