Det verkar onekligen vara min träningsvecka det här, för ta mig tusan om jag inte satte ännu ett PB idag! Bänkpress med hantlar gällde det denna gången, och till och med herr PT var imponerad
Han var överlag väldigt positiv och nöjd med min prestation idag, och det betyder så himla mycket när han utbrister "beautiful!" eller "nice!" mitt under övningarna. Mitt ego får precis vad det behöver för att övertyga hjärnan om att övertyga kroppen om att kämpa lite till
Han påpekade även att jag fått mycket mer muskler på sidan av rumpan vilket är oerhört sannolikt, då just sidorna är något jag aldrig tänkt på att träna förut. Allt som allt var det ett mycket lyckat gympass och jag gick därifrån svävandes på små nöjda moln!
Nu firar jag med att käka ostbågar (ost innehåller protein, right?), och ikväll kommer en av mina bästa vänner över för tapas och vin. Imorgon är det Metafit följt av en heldag på biblioteket som gäller, och på kvällen får jag äntligen träffa min skotte för första gången på två veckor.
Om älskar livet just nu!