Alltså jag har super dåligt samvete. Jag frågade för en vecka sedan om jag fick vara med på en melodifestivalskväll med en kompis och hennes vänner, jag sa att jag inte var säker på att jag skulle orka men att jag kanske ville. Men vi bestämde inte exakt. Men nu idag så har jag sovit dåligt, jag gick upp tidigt, jag har varit och handlat i två affärer, gått 2 promenader och intervjuat min kusin och blev klar typ halv åtta så nu kände jag att jag inte orkar ge mig iväg. Och jag skulle inte ha hunnit i tid heller utan kommit efter att den börjat och jag är inte alls intresserad av mello utan det skulle bara varit för det sociala men jag skulle haft väldigt jobbigt för att äta borta och med tre främlingar. Är jag en super dålig kompis som inte gick dit? Dom är ett gäng och jag hade ju inte lovat något? Men borde jag har gått?
Har återigen insett hur dåligt det går när jag inte kan följa mina rutiner. Kusinens besök gjorde att min middagstid passerades och då skulle ju vem som helst ha tänkt att det bara är att äta senare men jag kan inte. För jag har kvällsmelliset sen och jag klarar inte förändringar. Jag är så dålig på det. Jag tänkte att jag iaf skulle ta en frukt men det går bara inte. Jag klarar inte att äta när det inte är som vanligt eller när jag har ångest som jag har nu för att jag är en dålig kompis GAH, blir galen på mig själv som hoppar över middagen igen, gjorde ju det förra lördagen också och jag hade ju trots allt gått ner 1 kg så jag behöver ju äta. Ska göra extra stora och matiga mackor till kvällsmelliset! Och ta min medicin nu så jag blir lite lugn.
Har återigen insett hur dåligt det går när jag inte kan följa mina rutiner. Kusinens besök gjorde att min middagstid passerades och då skulle ju vem som helst ha tänkt att det bara är att äta senare men jag kan inte. För jag har kvällsmelliset sen och jag klarar inte förändringar. Jag är så dålig på det. Jag tänkte att jag iaf skulle ta en frukt men det går bara inte. Jag klarar inte att äta när det inte är som vanligt eller när jag har ångest som jag har nu för att jag är en dålig kompis GAH, blir galen på mig själv som hoppar över middagen igen, gjorde ju det förra lördagen också och jag hade ju trots allt gått ner 1 kg så jag behöver ju äta. Ska göra extra stora och matiga mackor till kvällsmelliset! Och ta min medicin nu så jag blir lite lugn.