Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det slår ta mig mig fan aldrig fel!
Så fort jag bestämmer mig för att "nu minsann ska den sista trivselvikten bort!!! Du skärper jag mig det sista lilla" så blir jag som besatt av mat och går upp istället. Minskad träning, nattjobb hela sommaren och sömnbrist har inte heller varit nån fördel. Från 67 till 72 stadiga kilon(igen).
Har pt-pass imorgon och kanske även på fredag. Hoppas det kan bli den spark i röven som jag behöver.
Jag har märkt att så fort jag börjar "förbjuda" mat och tänka på kcal så blir det tvärtom för mig, jag blir hungrig/sugen hela tiden eftersom jag bara tänker på mat och vad jag inte får äta. För mig funkar det bättre att öka träningen istället för att minska på maten. För när jag tränar blir jag automatiskt mer sugen på sallad och sånt ist för pizza
VälkommenLäst igenom i princip hela tråden nu och är sugen på att vara med! Varit med på ett hörn i någon tidigare beachtråd men det var lääängesen.
Är hobbylöpare och tagit upp ridningen igen för några månader sen genom medryttarhäst. Tidigare körde jag rätt mycket spinning men har bytt ut det mot ridningen istället. Fokuserar rätt mycket på löpningen just nu då gärna vill bli både starkare, snabbare och friskare samt springa längre distanser (ett genomsnittligt brukar ligga på mellan 5-10 km). Löparintresset har vuxit från noll till rätt stort då jag till och med jobbar extra i en löparbutik vid sidan av studierna
Tänkte ge mig ut på en löptur innan jobbet imorgon men har lite funderingar kring frukost.. Måste i så fall springa (+ lite styrka) på morgontom mage, någon som brukar göra det? Fungerar det bra, katastrof, vanesak? Känns som att man kommer vara sjukt matt i kroppen men tänkte att jag kanske skulle testa
Tänkte ge mig ut på en löptur innan jobbet imorgon men har lite funderingar kring frukost.. Måste i så fall springa (+ lite styrka) på morgontom mage, någon som brukar göra det? Fungerar det bra, katastrof, vanesak? Känns som att man kommer vara sjukt matt i kroppen men tänkte att jag kanske skulle testa
Jag är uppe på min lägsta målvikt nu!
Välkommen
Nu är det jätte länge sen jag sprang regelbundet mer än som lite kort uppvärmning men då jag brukade springa så kunde jag göra det innan frukosten ibland. Tror det är jätte individuellt. Och kanske påverkar det hur man äter kvällen innan? Kanske se till att äta ordentligt kvällen innan så kroppen har lite bränsle att ta av? Alltså inte överdrivet mycket men att man tar något på kvällen så det inte blir jätte långt mellan middagen på kvällen och sen frukosten.
När jag var yngre var jag tvungen att äta direkt när jag gick upp annars var jag nära att svimma. Men när jag blev sjuk och började hoppa över frukosten vande sig kroppen till sist och nuförtiden behöver jag vara vaken ganska länge för att kunna äta frukost. Kroppen behöver inte längre mat direkt så jag gick från att vara extremt känslig till att klara mig bra så jag tror att man kan vänja sig om man gör något ofta. Nu kan jag gå ut med hunden innan jag äter eller städa eller fixa med en massa prylar. Men försöker att äta innan för jag tror att jag ändå får mer ork då även om kroppen inte säger till om det innan.
Välkommen hit!
Jag är så sjukt beroende av frukost att de gånger jag sprungit innan frukost har jag ångrat mig bittert. Jag blir svag och darrig utan frukost så för mig funkar det inget vidare.
TackGRATTIS!
Fokusera på allt du nu får göra (såsom att rida), ett steg i taget
Läst igenom i princip hela tråden nu och är sugen på att vara med! Varit med på ett hörn i någon tidigare beachtråd men det var lääängesen.
Är hobbylöpare och tagit upp ridningen igen för några månader sen genom medryttarhäst. Tidigare körde jag rätt mycket spinning men har bytt ut det mot ridningen istället. Fokuserar rätt mycket på löpningen just nu då gärna vill bli både starkare, snabbare och friskare samt springa längre distanser (ett genomsnittligt brukar ligga på mellan 5-10 km). Löparintresset har vuxit från noll till rätt stort då jag till och med jobbar extra i en löparbutik vid sidan av studierna