Idag har jag äntligen fått testa nya bodybalancepasset!
Dessvärre var det många med och jag fick en plats längst bort i hörnet, så det var lite svårt att se instruktören ibland. Förutom det, och det faktum att min höft tänkte skutta ur led i en av övningarna och knät i en annan så verkar det bra! Höfterna är som dom är, knät dummar sig pga gårdagens dressyrpass med mycket sidförande. Men!!! Jag har bara känningar i ena knät!! Det brukar vara i båda och rejält mycket värre än det är nu. Så uppenbarligen hjälper det att stärka upp musklerna kring knäna, samt att jag undviker att rida sånna pass allt för ofta.
Utöver bodybalance har jag idag även ägnat mig åt att bära hela mitt hem för att låda det åka lastbil. Bar givetvis inte själv
Tyvärr sa min rygg upp sig redan igår, och det blev inte bättre idag. Fy fan vad den gör ont, ärligt talat. Så nu blir det värktabletter och vila i åtminstone två dagar. Jobbar ändå långpass, så det blir lite lagom med den rörelse jag utför där
Har tur som slipper ta emot grejerna där nere. Det gör min fantastiska släkt + en vän