Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åt också pizza igår, och idag mår jag dåligt igen... Om jag inte är gravid så försöker nog min kropp säga mig att skräpmat är just skräpJag pajjade min plan idag. Köpte pizza....
Åt en halv, tar resten imorn.
Dock fick jag ju faktiskt till ett himla bra träningspass idag. Och efter en rätt tuff arbetsdag så...var jag värd det. Fy
@Trollunge Vad stark du är!
Men får man inte ont i nacken av att stå så?
Idag står i alla fall badminton på schemat. Först in och byta däck på bilen, sen ska jag och en vän jaga fjäderboll!
Jag äter vita bröd, ost, chips, choklad och liknande i för stora mängder just nu (ingen färdigköpt flottig skräpmat dock, alltid nåt).
Känslan av hopplöshet gör så. Jag vet att jag inte får säga det men tanken som gnager i huvudet på mig är "jag kommer ändå aldrig bli smal och fit, så varför ska jag ens försöka", och så blir jag nere och äter det som faller mig in. Jag VET ju att jag inte är tjock. Dock menssvullen mage och hormoner som hoppar omkring hejvilt. Det bästa är att jag inte riktigt orkar bry mig och få tokångest över maten i alla fall, vanligtvis hade jag ju dragit in rejält på nåt annat efter att ha ätit choklad. Så jag äter vilket skit jag känner för, jag vet att jag kommer igen sen eftersom tankarna om att "jag kan, jag vill, jag ska" slåss med den tidigare nämnda.
Har haft med mig matlåda till jobbet varje dag i alla fall, så jag äter ju inte enbart skräp. Även fast pasta och chicken nuggets inte är det hälsosammaste valet.
Idag står i alla fall badminton på schemat. Först in och byta däck på bilen, sen ska jag och en vän jaga fjäderboll!
bra med matlåda! fick du tag i någon spelkompis? och bra att du kan tänka att du kommer igen!
Åh herregud vad det låter jobbigt, jag skulle inte klara det där ens om jag gick hela vägen istället för att springa tror jag Var det första gången du sprang där?bra med matlåda! fick du tag i någon spelkompis? och bra att du kan tänka att du kommer igen!
@Trollunge såg svårt ut att stå på huvudet! härligt med morgonyoga.
idag har jag sprungit terräng delux... 16 km tog tre timmar! räknade till 20 uppförsbackar innan jag tappade räkningen. brant och sankt och stenigt och många rotvältor att springa runt. höjsdmetrarna orkade jag inte ens räkna. Det gick att fylla på vatten på två ställen efter vägen så det var skönt att inte behöva snåla på vattnet.
efteråt satt jag på en sten med fötterna i ån, och åt min skinkmacka som jag haft vett att lägga i bilen innan. ganska underbart:-)