Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag varit inne i en intensiv jobbperiod på nästan en månad, men nu har jag äntligen semester och är ledig tills sista terminen på universitet börjar den 1 september! Jobbet har gjort att jag har haft svårt att prioritera träningen och i takt med att träningen dalat har ju också kosten det... tråkigt att det ska behöva bli så... trodde verkligen jag hade gått upp i vikt de här veckorna för jag har känt mig plufsig och otränad... men när jag ställde mig på vågen idag för första gången på veckor så hade jag stått stilla på samma vikt! Tack snälla kroppen! Har inte fallerat totalt, men nu längtar jag efter att få röra på mig ordentligt igen. Har fortfarande hållit igång med ridning och promenader, men det blir ju inte att man tar ut sig helt och får den där sköna endorfinkicken som man får av ett ordentligt träningspass. Drar ni alla ner på träningen nu över sommaren eller ser ni semestern som en chans att träna mer?
Tack @imrahil
NU HAR JAG GJORT EN SVENSK KLASSIKER! Fy faen vad skönt det var att avsluta med Vansbro-simmet, efter Vätternrundan kändes det som en riktig defilering :P
Tack @imrahil
NU HAR JAG GJORT EN SVENSK KLASSIKER! Fy faen vad skönt det var att avsluta med Vansbro-simmet, efter Vätternrundan kändes det som en riktig defilering :P
@zassoo : 3,86 km simning, 18,2 mil cykling och sen avslutas med ett maraton, allt på samma dag.