Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Haha, ska hälsa honom et med avramlande kukar.

Men Jag håller med dig. Och bodypump tycker jag inte ens är "tjejigt". Å andra sidan skulle det inte hindra honom i andra sammanhang, så det är väl bara ett svepskäl.
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh, så trist att benhinnorna inte fixade det! :(

Och åh så fint med utomhusträning! :)

Jag hade en plan om att äta körsbär istället för onyttigheter ikväll. Körsbären smakar typ ingenting. :( Dagens största besvikelse, vaddå ilands? :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja men visst är det så? :D Men det är ju lite trist att bara köra en övning? Till triceps körde jag fyra idag! :D Gummiband låter awesome! Hip abductions är en grej jag borde göra. Men ja, benen sitter ju under naveln så än så länge har jag en ursäkt. :angel: :D

Jenka, gör det! :D

Ja, så kan det ju vara, men jag har förstått att många tycker att bodypump är tjejigt bara för att det är gruppträning typ. Försök få med honom, det är ju rätt roligt när man kommer igång. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Sprang en tur ändå i ösregnet. Blev bara 1.5 km eftersom jag inte ville springa utanför muren då det blåser så mycket. Mascaran rann bort och snoret rann. Var ej en vacker syn.

Men åh så härligt det var!
 
Sv: Beach 2013, del X

Gnäll på! Ofta bästa sättet att få ur sig någonting och ventilera lite så länge man inte fastnar helt.

Det är säkert ingen fara med benet heller! Kanske är nån muskel som är lite irriterad. Kör en kur med antiinflammatoriskt några dagar och se om det hjälper? Hade jag gjort i alla fall!

Är jobbigt när man inte är på topp och ibland kommer allt samtidigt helt enkelt. Hoppas det känns lättare snart!

Kram!

Antiinflammatoriskt? :o Eller alltså, jag vet vad det är men brukar man ha sånt hemma? (pinsamt okunnig om läkemedel, jag vet ipren är ungefär)

Jo det blir ju bättre och det är inga stora problem jag har egentligen. Blev ännu mer ledsen idag när jag insåg att jag nog inte har det så tufft om detta är mina största problem, så får jag egentligen lov att vara ledsen för det? Men om man alltid ska tänka att nån har det värre så får man ju aldrig vara ledsen :p

Stor kram till dig med, låter som en jobbig dag!

edit: läste ikapp nu, skönt med en springrunda, nu sover du extra gott ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Åh W, nya tag en annan dag!
Man får ha riktiga pissdagar, och kroppen din behövde uppenbarligen sova!

Sov gott när du lägger dig! Stor kram!
 
Sv: Beach 2013, del X

+ Zassoo

TACK! Det känns jätteskönt. Hade inte ont någonstans heller, var lite orolig för det!

Jenka: Usch, tråkigt om du blir sjuk! Du får vila!

Zassoo: Jag hade kört ipren och voltaren om jag var du. Går själv på iprenkur just nu.

Wysiwyg: Vad skönt att du tog dig ut och att det kändes bra! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Sprang en tur ändå i ösregnet. Blev bara 1.5 km eftersom jag inte ville springa utanför muren då det blåser så mycket. Mascaran rann bort och snoret rann. Var ej en vacker syn.

Men åh så härligt det var!

Åh, nu såg jag detta! Grymt jobb! :D :banana:
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad tråkigt att du har en sån skitdag:( benet kommer säkerligen sluta jäklas med dig och hästen kommer opereras bra! Tillåt dig själv att gråta ut och kom igen sen, det vet jag att du gör!

Fick gråta ut och prata ut hos sambon :love: Jag har en tendens till att nedvärdera mig själv något enormt, så både det med benet och det med hästen gjorde att tankarna började snurra åt fel håll, men han hjälpte mig reda ut det.

Jag är jätteglad för den här tråden, blir alltid på lite bättre humör när jag läser här :)

Låter som att du har en jättehärlig semester!
 
Sv: Beach 2013, del X

Trött! Nöjd med dagen som innehållit mestadels väldigt bra mat, 7 km promenad, ett pass Body Combat och nu häng i soffan framför Devious Maids :D

Har käkat ett litet Daim idag med. Kände att jag behövde något uppiggande innan träningen :D :angel:
 
Sv: Beach 2013, del X

Jo trist kanske det är, men när man märker att man orkar med mer sets efter varje gång och borde satsa på tyngre hantlar så väger det upp :D Kör bara en övning för triceps också, den är nog så jobbig så skulle aldrig falla mig in att köra mer triceps än jag redan gör. Tror nog att det är den delen av kroppen jag avskyr mest att träna.
 
Sv: Beach 2013, del X

Sant! :D

Vilken övning kör du för triceps då? Jag älskar mina triceps, vill att de ska växa och ta över världen typ (:o), så jag har inget emot att träna dem extra. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Hahah och jag önskar att jag kunde bli av med dom för alltid!
Jag kör overhead tricep extensions :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Fast det blir skillnad för musklerna, även att det är liknande övningar. När du sitter ex brukar det ta mer "längst up" på musklen, du får alltså starkare muskelfäste (typ) och det är jättebra för man är oftast svag där.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp