Beach 2013, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del VIII

Jag är fortfarande sjuk. Är så jävla bitter för att jag inte ens kan promenera, känner mig hur tjock som helst och vågar inte ens ställa mig på vågen. Hade en förhoppning om att vara frisk till Vårruset för jag tänkte att 5 km klarar jag att jogga runt även om jag precis varit sjuk och inte tränat på länge. Men nä, bara att glömma :( Men det har blivit bättre, och med tanke på hur lång min vila blivit pga den här jävla sjukan så borde mitt knä vara tipptopp nu så jag kan springa direkt när jag blivit frisk. Hoppas på att vara helt frisk till 1 juni så jag kan få till en bra träningsmånad i juni.

Men fy sjutton vad långdragen din sjuka är! :( Håller tummarna för att det ger sig snart.

Alltså mitt huvud känns så tungt, är varm i pannan och lite huvudvärk. Men ingen sjukdomskänsla i övrigt, inte ont i halsen och inte förkyld. Funderar på om det är så smart att ge sig ut och träna med cykeln som jag hade tänkt eller om jag ska ta en vilodag eller bara en promenad.
Vad tror ni?

Grattis! Så skönt för dig, jag kommer ihåg att du skrev om det och var orolig för det tidigare.

Och grattis till vikten också, såg att den var under 59 idag :D

Tack du! Som jag nojjat och ältar och nojjat lite till. Kan säga att jag somnade rätt gott igår! :p

Och tack för viktpepp! Känns gött måste jag säga. Minns inte när jag vägde så här lite sist :p

Usch och fy fan för att vara sjuk hördu! Det är ju så jäkla tråkigt, och ännu tråkigare när man har planerat något man verkligen vill göra! :( hoppas du kryar på dig snart och att du får komma igång med tränandet igen snart!

Tack! Jag är så glad! (och samtidigt helt ledsen för mina vänners skull...)
Ska verkligen bli skönt att du blir ett slut på distansförhållande! Känns helt sjukt dock att det snart gått två år...

Och du, vad jobbigt när livet är kaosigt!
Hoppas det lugnat ner sig snart så att du kan få slappna av och ta det lugnt snart!
Ta hand om dig! Kram

En promenad tror jag inte är någon fara men om jag kände mig så skulle jag inte vilja cykla/springa, utan försöka ta det lite lugnt. Försöka att inte få upp pulsen alltså.

Jo jag tänker så också... Äsch, jag tar och vilar mig i form helt enkelt! Vårruset imorgon, förhoppningsvis känner jag mig bättre imorgon och kan springa :)

Jo, har varit på vårdcentralen två gånger. Första gången sa de "avvakta" (ja det är precis det jag gjort innan jag kom dit...) andra gången ville de ta odling, en sån där pinne in i näsan, och det klarar inte jag av. Så då blev det "avvakta" igen. Men febern är borta, halsen är nästan bra, det är hosta och öronvärk som är kvar och hostan går nog över, och öronen får jag gå till öronläkaren med om inte de blir bra de närmsta dagarna.

Nu missar ju jag (och Mammas också väl?) Vårruset imorgon som kändes som en liten buketräff. Funderar på om några är sugna på beachtrådsbuketräff i Uppsala eller Sthlm? Jag tycker det skulle vara jättekul!

Jag är definitivt på! Kan gärna ta mig till Stockholm om fler kan vara med om vi är där :)

Hoppas hoppas att det går över snart för dig! Jag tyckte synd om mig själv som hade ont i halsen i helgen, alltså två dagar:p

Tack ananya :love: Grät en liten skvätt när jag läste ditt inlägg, vad känslig man är när bara lite omtanke får det att tippa över. Kändes lite bättre nu, och så ska jag försöka fokusera på allt det positiva i tillvaron just nu istället - för allt det jobbiga och stressiga kommer i slutändan föra med sig någonting gott ändå tror jag. Ska försöka tänka på att tanka med energi på något sätt också.

Kram till dig med :love:

Det låter klokt! Skönt att det känns lite bättre. Ibland behöver man bara få bryta ihop och gå vidare sen. Jag tror det kommer bli superbra för dig i slutändan!

Nu missar ju jag (och Mammas också väl?) Vårruset imorgon som kändes som en liten buketräff. Funderar på om några är sugna på beachtrådsbuketräff i Uppsala eller Sthlm? Jag tycker det skulle vara jättekul!

Jag har ju en bit att åka, men blir det i Sthlm med hyfsat långt varsel så är jag flyttbar! Vore fantastiskt kul att träffa er alla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 436
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
92 999
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Eftersom att vi är så väldigt beachiga av oss är det dags för en ny tråd! Välkomna alla gamla och nya beachisar, vältränade som... 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
73 571
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Nytt namn samma koncept :D Rubriken säger det mesta, vi skriver om träning, kost och hälsa, typ i den ordningen. Mest träning på senaste... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
85 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka