Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träningsvärken efter söndagens pass har varit bland den värsta träningsvärk jag varit med omSå jag har tagit det lugnt de senaste dagarna eftersom jag knappt kunnat resa mig upp ur soffan
Idag känns det tack och lov bättre men då har jag istället haft fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit träna något. Men det blev iaf en kort promenad till och från Def Leppard nu på kvällen (Som för övrigt var riktigt bra
). Imorgon ser det också ganska fullt ut, men en joggingrunda på minst 5 km ska jag kunna klämma in!
![]()
Jaa du har rätt i motivation! Alltså jag vill nog främst göra det bästa av min tid här på jorden, aka. det känns dumt att gå runt att vara trött, seg och degig för att jag käkat havrebollssmet till frukost, lunch och middag. Sen finns en annan tanke som jag inte kan uttrycka lika bra för mig själv. Den vinkeln handlar om att jag liksom inte tror mig vara värd umgänget/killen/livet i stort om jag inte är presentabel liksom, och det grundar sig mest i en högst tillknycklad självkänsla pga diverse tidigare erfarenheter och tillhörande besvikelser.
Nu flummar jag väldigt, men just den aspekten tror jag är den som ev. skulle kunna driva fram en ätstörningsproblematik. Och den uteslutningsångesten vill jag egentligen inte ha som motivation för någon del av mitt liv. Fast samtidigt ÄR sådana känslor en potent del av min egentliga vardag. Här i nordnorge tar jag ju paus från den input mitt liv egentligen består av.
Sen är det jävligt gött att få äta gott utan att några konsekvenser fås, plus att jag gillar själva runners high känslan! Plus att jag verkligen borde sluta snusa och kan inte se något annat beroende än träning (och ev mycket typ sex och mys) som kan råda bor på post-depressionen som jag obönhörligt kommer få efter det.
Kontentan blir att jag fan ska börja träna mer nu. Jag behöver projekt och annan stimuli för att få skolan gjord. Måste lägga mig utmattad och nöjd för annars har sover jag inte utan farmaka.
Och sedan igen, hatten av, en riktig jävla dunderhatt ska fan ges bort till dig för din öppenhet!!!! Tack tack tack för att du vågar möta alla jobbigheter som uppkommer när du skriver ned det!!!
Tänkte på en sak när jag sprang idag, med tanke på löpartights.
Det vore super om det fanns med fickor, på mina halvlånga har jag ingenstans att lägga nycklarna. Vill ju inte springa med dem i handen ju, så när inte sambon är hemma måste jag ha mina hellånga för nycklarnas skull.
Mobilen har jag armhållare till och mp3:n får jag antingen ha i handen eller innanför bh:n/linnet. Inte optimalt när man blir varm och svettig dock.
Ha nycklar ligga där och skava känns inte så lockande![]()
Ett litet tips bara![]()
Bröstmuskeln sitter väl där brösten sitter?Och nu känner jag träningsvärk i låren med... Jag går som en snubbig säl idag
![]()
Calf raises är annat ett bra sätt att träna rumpan på! Helvete vad det bränner i röven![]()