Bdb Kaniner

S

Speedii

Undrar om det finns några här inne som har bdb och skriver om sina kaniner?
Vill hemskt gärna få vänner runt omkring i landet som håller på med kaniner och som fotar osv och är något sådär aktiv på bdb.

Sj försöker jag att uppdatera dagligen vad jag gör och hur jag jobbar med mina kaniner.

Du kanske är intresserad av kaniner, men inte har någon själv, eller så har du kaniner, du kanske tävlar? eller har dom enbart som hobby. Du kanske vill dela med dig av erfarenheter, eller du kanske vill lära dig mer.

Jag älskar att kommentera bilder och älskar att få kommentarer.

Så har ni bdb, är intresserade av kaniner, skriv här då :)
Kanske vi kan bli vänner :bump:

Sv: Bdb Kaniner

hejsan! jag har massa kaniner hemma! men en utav dom är min egna:) jag har också bdb. på bdb heter jag floppas än så länge har jag bara lagt ut en bild på min kanin men jag ska lägga ut fler. vad heter du på bdb?

mvh

har två bdb varav den ena är aktiv och den andra använder jag för att lassa upp bilder jag tar på tävlingar som är fria att ta för kaninens ägare.

Lillasatteliten är den aktiva, Ibland är jag mer aktiv med kanske 2-3 bilder per dag och ibland försvinner jag någon vecka.

Satelliten är den med bilder från tävlingar

hejsan! jag har massa kaniner hemma! men en utav dom är min egna:) jag har också bdb. på bdb heter jag floppas än så länge har jag bara lagt ut en bild på min kanin men jag ska lägga ut fler. vad heter du på bdb?

mvh

Åh vad kul med någon mer som har bdb och visar lite bilder på sina ninisar :)
Jag hater Speedii-rabbit på bdb och det är bara att adda mig om du vill :)

har två bdb varav den ena är aktiv och den andra använder jag för att lassa upp bilder jag tar på tävlingar som är fria att ta för kaninens ägare.

Lillasatteliten är den aktiva, Ibland är jag mer aktiv med kanske 2-3 bilder per dag och ibland försvinner jag någon vecka.

Tittade in lite snabbt på Lillasatteliten, gud vilka fina bilder :love:
Addade dig där också :) Jag heter Speedii-rabbit så du inte
undrar vad det är för någon filur :P

Du neckade ? :cry:

Bevaka :laugh: jag har så grymt mycket vänner att jag inte orkar med att titta på dom därför accepterar jag bara vänner som jag känner IRL

okej, ja då förstår jag :)
Då får jag bli bevakare :D

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 978
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka