BBs ridbrallor

Sv: BBs ridbrallor

Kollade på deras hemsida för att hitta en bra bild, men den är bara totalt förvirrande. :crazy: Fattar inte hur man kommer in och ser produkterna. Får bara upp en massa små thumbnails som inte säger mig något och klickar jag bara på dem så kommer bara den bilden upp större...

Det var inget. Hittade katalogen nu. :o
Men hittar inte jodphursridbyxor någonstans?

Senast ändrad av en moderator:

Bättre med pm. ;)
Den länken försvinner snart (bara så du vet, inget menat med det annars).

Men tack för länken. :bow:

De jag tänker på börjar som en spets på insidan av låret och går sedan ner "som vanligt" hela vägen "till skorna".

Det låter som dem jag såg på Eko, horka var märket vet jag nu. Fast inte så högt upp kanske, på låret..Funderade starkt på dem idag men fanns bara mintgröna :eek: i stl 40 som jag har.

Jacson Surtsey har jag, helt suveräna. Googla på det.
/Uddi

Sonnenreiter har flera "halvskodda" modeller, finns lite varstans, bland annat modellen som heter "Apart", de kostar runt 1000kr. Sedan finns också Top Reiter och Ástund (runt 1500-2000kr). Finns säkert en massa fler också, men desa kommer jag på nu, kola tex kaupre ridsport, och Agersta ridshop, samt Lillhästen i stav. Alla tre finns på nätet.

Både Börjes& Hööks har egna budgetvarianter.

Dom här har jag hittat :idea:

vintervarianten.JPG

Dom säljs måttanpassade efter en själv så man kan få dom hur man vill :love: Jag håller på att bearbeta sambon om vikten med att ha just dom ridbyxorna :p

Senast ändrad:

Tack så jättemycket för tipset om brallorna! Kanon att man både kan måttbeställa själva byxan och skinnet!
Återkommer angående mina mått!

Jag skulle kolla hos islandsbutikerna på nätet som t ex säljer Sonnenreiter eller Ástund. Jag kanske inte får lägga ut adresser här men om du PMar mig så ska du få några förslag. Jag har flera sådana byxor, både helskodda och halvskodda ( i det här fallet från knäna och nedåt). Det finns verkligen snygga med olika mönster, knappar nedtill, blixtlås, avvikande färger.

OA

Hoppsan, såg just att datorn inte laddat klart då jag svarade. Du har ju fått bra svar redan.

OA

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
44 307
Senast: Klara
·
Kropp & Själ ... men det vill tydligen inte benen... Har alltid vari lat, och att motionera har aldrig riktigt tilltalat mig. Dock så har jag...
Svar
14
· Visningar
2 282
Senast: Brisa
·
L
Hästvård Jag har tänkt skriva en sån här tråd ett bra tag nu, men inte kommit till skott riktigt. Eftersom det var ganska många som läste min...
Svar
12
· Visningar
1 432
Senast: Lord Owen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka