Batteridriven lampa, varmt ljus

escodobe

Trådstartare
Hej
Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna ha en med varmt ljus, inte vitt kallt sken och det verkar inte vara angivet på några sidor! Några tips? Ska helst gå att köpa i en fysisk butik så jag inte behöver beställa online.
 
Jag har några Black Diamond Moji R+ som jag gillar skarpt, både för friluftsliv och som snabbfixad nödbelysning hemma. Det finns ett par olika Moji varianter, alla är dimbara men somliga har steglös färginställning över ett brett regnbågsspektrum. Det finns även icke-uppladdningsbara som drivs med AAA-batterier. Det "vita" ljuset upplever jag varken som kallt eller varmt utan ganska lagom. :) Den här killen har recenserat den utifrån just att ha i bil.
 
Garderobs lampor
Har billigaste varianten från jula 2 pack i transporten, får känslan av att de inte är kritvita
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 098
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 649
Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 117
Senast: Martenix
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp