_Peplis_

Trådstartare
tell me about it. Är deras bana bra? ska dit o rida pållans andra debutant den 19:e Juni. ngn mer som ska dit?

Sv: Baståsen

de hade två. det ena var en väl infångad typ grop som man bara red igenom och det andra var en strand ner och en liten kant upp ur vattnet

Jag har varit där massa gånger, lätt bana, trevlig!
Ska oxå dit iår ( DM)
sen ska jag rida min mammas 5åring om vi inte blir bortlottade :(

mm brukar va mkt starter där, förra året tror jag dom lottade bort typ 30 st :crazy:
tur att man hade unghäst så man inte blev bortlottad...

Jag ska dit..fast som hästskötare..hästen jag rider ska vara med :love:

Flera av mina kompisar rider där, och jag älskar trappan och vattenhindren! Vi gick där och plockade upp ett dussintal boots som trillar av, så sätt dem stadigt ;) :cool:

KL:
Jag var där förra året!! tyvärr vägrade jag ut mej i terängen:cry:
Fast det var väldigt varmt den dagen så det blev lite seg stopp bara!!:smirk: Annars så hadde dom roliga hinder där!Ena vatten hindret var lite djupt bara!

Bastsen013.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
11 378
Senast: Habina
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka