bästa vänner

S

SomethingCorporate

Hittade bilder på min hund och hans polare Arvid.
Dessa två avgudar varandra trots att dom har vänner av sin egen sort.

PICT0298.jpg

PICT0294.jpg

PICT0292.jpg

Sv: bästa vänner

kisse är ganska stor.
men hund är också ganska liten :)

:love: Åhh, vad gulligt! Tänk om min hund och katt också kunde bli såna vänner!

Underbart söta små vänner. De bilderna skulle visas när någon säger '' dom e' som hund och katt''.

:love: :love: Man ser ju knapp var den ena slutar och den andra börjar:D Jättefina är de ihop i alla fall.:love:

Min katt har en bästa kompis och det är en stor svart hund. Han ÄLSKAR honom och dom leker ihop också (även om det är klart övertag - hund..). Ska hämta min vovve nästa vecka och jag hoppas den tycker om katter... En omplacering som enligt nuvarande ägare aldrig träffat katter.. Får väl intala vovvsingen att det är en mini vovve om det skulle visa sig att han inte gillar katter..!!:angel: Fast det är mycke svårt att inte älska lille Bus-Melkis!! :love:

Då är jag fräck och klämmer in ett bidrag... :D

6dedc61d.jpg

Här är dvärgpinschern Kaiser i full färd med att pussa på "storasyster" Hemi som ser aningen skeptisk ut ;) De leker hela dagarna om de kan - brottas, jagar varandra m.m, och katten håller klorna indragna hela tiden och säger knappt ifrån. En gång bet hunden fast sig i hennes kind och drog henne över golvet! :eek: Då pep hon och husse ingrep.
Men oftast brottas de, och det är riktigt roligt att se på kattens teknik när hon tar grepp över ryggen och snurrar runt och lägger ner "lillebror" utan några som helst problem! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 686
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 252
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar