Bästa utestället i Stockholm

trevligtjej86

Trådstartare
Hej.

Tänkte höra lite på vilka uteställen man borde gå till i Stockholm. Vilka gillar ni och varför?

Jag och en kompis har nämligen bestämt oss för att gå igenom "listan" av dom ställen som verkar kul :)

Wow, det där är svårt. Det beror helt på vad ni gillar ju. Många av mina vänner älskar Anchor t.ex, medans jag skyr det som pesten. Dryga människor, trångt, dyrt och så hög musik att en normal konversation är att glömma. Vilken typ av uteställen söker ni? :p

• Gilla
Reactions: Bri
Vill ni frottera er med rika människor eller dricka modern öl eller dansa eller käka gott eller vad?
Skriv tre saker som du kräver av ett uteställe så kan du få bra tips.

Annars skickar vi er till Anchor, Brewdog och nåt hak runt stureplan...

Vad är ett "uteställe", ett ställe utanför hemmet eller? ;)
Det känns som att du måste snäva in begreppet. Vad är du ute efter? Dricka drinkar, hänga i en bar, käka bra mat på restaurang, dansa hela natten? Vad för folk vill du hänga med?

Personligen orkar jag inte klubba hela natten, det stadiet är liksom way over för mig. Eller ok, jag erkänner detta KAN inträffa efter stora mängder tex irish coffe ( :angel::cautious::cautious:) men det är öhm sällsynt. Jag äter väldigt ofta ute (typ dagligen) så är ni ute efter tips på restauranger kanske jag kan hjälpa er. Dock vore det bra att veta vad ni gillar även i matväg så att man kan tipsa om restauranger i er smak.

Hej.

Tänkte höra lite på vilka uteställen man borde gå till i Stockholm. Vilka gillar ni och varför?

Jag och en kompis har nämligen bestämt oss för att gå igenom "listan" av dom ställen som verkar kul :)

Kanske kan va bra o veta vad vi vill ha ut av det hela.

Pris på öl mm spelar ingen roll då vi ändå inte dricker alkohol.
Vi vill träffa trevligt folk o de ska inte vara för tomt o inte för fullt. Man ska kunna dansa gärna till blandad musik. Men man ska även kunna sitta o ta det chill utan att bli döv.
Inget snobbställe backslick o kostymnissar e nog inget för oss :p

Kanske kan va bra o veta vad vi vill ha ut av det hela.

Pris på öl mm spelar ingen roll då vi ändå inte dricker alkohol.
Vi vill träffa trevligt folk o de ska inte vara för tomt o inte för fullt. Man ska kunna dansa gärna till blandad musik. Men man ska även kunna sitta o ta det chill utan att bli döv.
Inget snobbställe backslick o kostymnissar e nog inget för oss :p

Patricia har ju blandat med musik och både dansgolv och lugnare ytor där man kan sitta. :p

Jag gillar Trädgården! Där kan man dansa hela natten eller dricka öl och konversera utan att skrika, eller spela TV-spel eller rundpingis. Som en fritidsgård fast för vuxna :D

Liknande trådar

Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169
Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
735
Senast: Snurrfian
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 232
Tjatter Svägerska ska gifta sig i sommar, nu kom inbjudan till möhippa. Jag trodde möhippegänget skulle planera något roligt tillsammans men det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 245
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar