Bästa lunchstället - Stockholm

Soapbubble

Trådstartare
Var ska vi äta lunch när vi anländer till Stockholm Central? Vi ska sen ta bussen ifrån Kungsträdgården. Så vilken är det bästa stället att äta lunch i det området?

Jag är i Stockholm en-två gånger per år och varje gång känner jag mig som värsta turisten/lantisen. Det mesta går att googla men matställen brukar sällan bli bra när man googlar för det är bara turister som skriver om matställen på internet. Så inbitna stockholmare och vana stockholmsturister kom med era bästa tips!

Var ska vi äta lunch när vi anländer till Stockholm Central? Vi ska sen ta bussen ifrån Kungsträdgården. Så vilken är det bästa stället att äta lunch i det området?

Jag är i Stockholm en-två gånger per år och varje gång känner jag mig som värsta turisten/lantisen. Det mesta går att googla men matställen brukar sällan bli bra när man googlar för det är bara turister som skriver om matställen på internet. Så inbitna stockholmare och vana stockholmsturister kom med era bästa tips!
Berns!

Berns, Riche, Lydmar, Konstnärsbaren, Wienercafeet är bra och ligger nära Kungsan!

Vi var hungriga och trötta och slank in på Vigårda. Vi vuxna och det barn som gillar hamburgare gav tummen upp.

Tack för alla tips! Nu behöver jag inte känna mig som en lantis igen

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 149
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 906
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 396
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.