Gjort om lysmelk? När då? Inget fan av mjölkplättar, dom är för tjocka och smälter så långsamt på tunganLysmelk är BLÄ sen de gjorde om dem.
Mjölkplättar däremot är en värdig ersättare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjort om lysmelk? När då? Inget fan av mjölkplättar, dom är för tjocka och smälter så långsamt på tunganLysmelk är BLÄ sen de gjorde om dem.
Mjölkplättar däremot är en värdig ersättare...
Ett bra tag sen, mycket "blekare" nu...i både smak och "färg".Gjort om lysmelk? När då? Inget fan av mjölkplättar, dom är för tjocka och smälter så långsamt på tungan
Går att handla på nätet om man skriver lakritsroten i sökfältet eller om man råkar bo nära deras affär.Blå fiskar! ”Spikkesill” tror jag dom heter, finns dock nästan ingenstans längre.....
Dom har i godisaffären hemma i Stockholm där mina föräldrar bor, sist köpte jag med mig en hel låda på 2,2 kg....Går att handla på nätet om man skriver lakritsroten i sökfältet eller om man råkar bo nära deras affär.
Hallon- och lakritsskallar, gröna grodor, sega råttor (RIKTIGT färska!), vingummin.......Vilken är din favorit sort?
Brukar den finns i butik?
Jag älskar dunderklump (snusklubba utan pinne) och viol s-märken. Brukar bara finnas på hemmakväll men på senare tid knäcker jag extra som inköpare och påfyllare i ett par butiker (farligt ).
Är nyfiken på vad andra äter för lösgodis, blir lätt att man tar in godis utifrån sina egna smakpreferenser.
Jag gillar vingummi av en speciell sort, tidigare hade de "tryck" där det stod RUM och andra spritsorter, har för mig de blev ändrat sen den där pappan reagerade på det.Vilken är din favorit sort?
Brukar den finns i butik?
Krokodiltårar. Se salta. Jag kan äta dem nävevis
Åh dom har jag glömt!Krokodiltårar. Se salta. Jag kan äta dem nävevis
Bubs har jättemycket veganskt lösgodis också! GillasJag tycker Bubs borde få typ nobelpriset, de gör så himla goda godisar. Deras gulbeige ovaler, hallonlakritsskallar och ja alla skallar och ovaler är ju så goda så man skulle kunna mörda för dem!
Sedan blandar man med lite diverse choklad (t.ex. små kexchoklad, twix, snickers) för att uppnå perfekt harmoni i sin godispåse
Ja! Men jag har inte sett dem på evigheter. Var hittar du dem?