Bästa ljudbokstjänsten

Nebraska

Trådstartare
Idag har jag Storytell och från början tyckte jag den var superbra. Men nu upplever jag att de inte är lika vassa längre med nya böcker. Är de bäst på marknaden eller är någon annan bättre?
 
Jag provar bookbeat just nu, hade storytel ett tag tidigare, men tycker tyvärr sortimentet känns rätt lika mellan dessa två :down:
 
De flesta flesta verkar erbjuda två veckor gratis, så testa och se vad du tycker? :)

Jag har storytel nu men tänkte testa bookbeat och nextory. Inte att glömma är att biblioteken också har ljudböcker, men tyvärr verkar dessa inte finnas för offline-läge.
 
Har nextory och är riktigt nöjd hittills, dock inte testat andra ljudböckstjänster så kan inte jämföra. Men är i alla fall hittills nöjd med utbudet av böcker:up:
 

Liknande trådar

Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Rie
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp