När det gäller "min" ras får jag hålla med @KrullTroll , jag har sett Kronprins 1946 flera gånger och han är så himla fin. Perfekt kombination av power och elegans! Och som han nedärver det... När han ELIT-premierades (inte ens 12 år gammal) hade han en medelpoäng på 39,8 på de visade avkommorna. Men, nog babblat...
Nordsvensk alltså, Kronprins 1946:
Ardenner, där gillar jag egentligen inte de stora muskelbergen, men Akke 11696 fick mitt hjärta att smälta:
När det gäller ponnyer, så blev jag helt galet förtjust i dartmoorhingsten Shilstone Rocks Snowlord RD 10 när jag såg honom för ett par år sen:
Ridhästar har jag inte sett så många hingstar IRL, men att se Damon Hill var helt magiskt! Inte minst i relationen till sin ryttare:
Nordsvensk alltså, Kronprins 1946:
Ardenner, där gillar jag egentligen inte de stora muskelbergen, men Akke 11696 fick mitt hjärta att smälta:
När det gäller ponnyer, så blev jag helt galet förtjust i dartmoorhingsten Shilstone Rocks Snowlord RD 10 när jag såg honom för ett par år sen:
Ridhästar har jag inte sett så många hingstar IRL, men att se Damon Hill var helt magiskt! Inte minst i relationen till sin ryttare: