Bästa krogen i Sthlm?

MissFideli

Trådstartare
Jag skulle vilja gå ut och dansa lite! Men som 38-årig nykterist (typ), var kan man gå? Tips på bra ställen för oss lite över 18 som inte orkar med fullgubbar/gummor men ändå vill ut och röra på de lurviga?

Mälarsalen
Nu var det visserligen 25 år sen sambon och jag hängde där men då var det innestället No1 för alla "pardansare" :D

Jag tycker Garbo i Sundbyberg är svinkul dansställe. Väldigt blandad ålder. Finns flera dansgolv så du måste ju nödvändigtvis inte stå på untzuntz-golvet om du nu inte vill det.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 803
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV