Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska till Stockholm på jobbresa under två dagar och givetvis vill jag smaka mig fram på goda bakelser och macarons. Vad får jag inte missa?
Mr Cake gillar jag inte så ingen behöver tipsa om dom
Ritorno och Lindquist
Annars testa Petite France! Det var mkt länge sen jag var där men de hade mkt av det du verkar vara ute efter då.
http://www.petitefrance.se/konditori-36717662
Mitt stammishak. Mycket bra!
Vetekatten är väldigt trevligt.
Länge sedan jag var där nu så det kan nog stämma.Enormt turistigt dock! Personligen hade jag undvikit detta (och hela området runt drottninggatan).
Kul att höra att det forfarande är bra!
Länge sedan jag var där nu så det kan nog stämma.
Kul att höra, det var mitt favvo i tidernas begynnelse/när de öppnade och jag bodde nära!Det är det verkligen. Vi äter mest frukost där, men vet säkert att deras macrons är super och resten av bakelserna ser iaf riktigt bra ut!
Vi vände i dörren på Vetekatten när vi turistade i stockholm i höstas. Kändes inte ett dugg mysigt!Enormt turistigt dock! Personligen hade jag undvikit detta (och hela området runt drottninggatan). Men som alltid så kan man ju ha olika åsikter/smak/upplevelser
Fosch är min favorit när det gäller bakelser och liknande.Ska till Stockholm på jobbresa under två dagar och givetvis vill jag smaka mig fram på goda bakelser och macarons. Vad får jag inte missa?
Mr Cake gillar jag inte så ingen behöver tipsa om dom