Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Natural paradise finns ju till och med på amazon! Så praktiskt.
Det låter ju rätt enhälligt det här! Jag ska kika runt lite på modellerna - det finns några andra som ser himla roliga ut, men då vet man ju inte hur stadiga de är. Visserligen kommer vissa med väggfästen ser jag.
Jag har försökt hitta sådana, men de jag sett som är tillräckligt höga och som jag dessutom har råd med ser så förbaskat tråkiga ut. So far i alla fall!Jag skulle rekommendera golv till tak. Då får det stöd från taket också. Köp kvalitet. Det vinner du på om din katt är av den vildare sorten.
Jag har försökt hitta sådana, men de jag sett som är tillräckligt höga och som jag dessutom har råd med ser så förbaskat tråkiga ut. So far i alla fall!
Edit: jag har tre meter från golv till tak.
vi har natural paradise klösstam xxl som man fäster i väggen, katterna älskar denJag har försökt hitta sådana, men de jag sett som är tillräckligt höga och som jag dessutom har råd med ser så förbaskat tråkiga ut. So far i alla fall!
Jag har försökt hitta sådana, men de jag sett som är tillräckligt höga och som jag dessutom har råd med ser så förbaskat tråkiga ut. So far i alla fall!
Vi har liknande problem (har inte riktigt 3 meter men för högt för träd)Jag har försökt hitta sådana, men de jag sett som är tillräckligt höga och som jag dessutom har råd med ser så förbaskat tråkiga ut. So far i alla fall!
Vi har liknande problem (har inte riktigt 3 meter men för högt för träd)
Vi har vårat i ett hörn och det har en fyrkantig liggplats så är i hörnet så man kan sätta fast trädet i väggen om man vill. Vårat står stabilt ändå. Så kolla efter nått träd som du kan sätta fast i väggen är mitt tips