B
Blixtra
Det var någon här (vem?) som hade en sådan blandning! Är lite nyfiken hur det går för er? Vilken typ av hund (personlighet) den blivit och framför allt några nya bilder!!
Nyfiken !!
Nyfiken !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Penny_Lane skrev:Me me me me MEEEEEE va det som hade en sånn. eller ja jag har fortfarande..=D
Malte som min tofs kallas är pigg och glad. han följer med mej överallt. Han har just nu lärt sig att om man skäller på folk, hästar, bilar med mera så väcker det uppmärksamhet.
Många som sett honom säger att han är en bra korsning. Han är mkt piggare än en basset vilket ibland kanske kan vara till nackdel för honom själv med leder och så. Han hoppar, apporterar, gräver, bär på grejjer, skäller bråkar slåss med hundkompisen. Trodde att en riktigt basset baaaara sov.
Sover gör han helst under täcket i min säng eller typ 20 cm ifrån den vedeldade spisen..
Skall se om jag kan lägga in lite bilder i morgon.. =) har nya på lager..
Haha, nej för ingen kan vara klumpigare n min basset!millansnillan skrev:Tänkte på min cocker, klumpigare hund får man leta efter, och sen med basset i
Haha, jo han kan om han vill, är bara åtta månader än så länge. Men det är dödsdömt när han leker med kompisens irlänska varghund eller andra kompisens bordeterrier..!SkorpSmulan skrev:Åh, en till med basset
Min basset är faktiskt väldans smidig och snabb