Barock tränare?

Z

Zuzzi_85

Hej
finns det någon här som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig o min mor att träna barock? vi är jätte intresserade båda två av att lära oss, eller vet ni någon man kan träna för som inte bor så långt bort från falkenberg? för vi bor nämligen där
p.s. hoppas de är okey att ja skrev detta här
 
Sv: Barock tränare?

HOppas det inte gör något att jag också frågar i denna tråd, onödigt att skapa en till

Är också på jakt efter någon som vill träna mig och min häst som finns i Luleå.
Funderar även på om det finns någon tränare (sverige eller utland) som tar emot elever/praktikanter...
 
Sv: Barock tränare?

Hej
finns det någon här som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig o min mor att träna barock? vi är jätte intresserade båda två av att lära oss, eller vet ni någon man kan träna för som inte bor så långt bort från falkenberg? för vi bor nämligen där
p.s. hoppas de är okey att ja skrev detta här


Jag är ledsen, men tipsning av tränare ska inte göras i trådarna, då det lätt blir reklam, eller ren smutskastning, beroende på vem som gillar vilken tränare och inte.

Däremot, går det bra att tipsa varandra via PM

Det råd jag kan ge, är att titta på Gunnars länksidor och söka efter barock, akademisk ridkonst. Många tränare har nämligen egna hemsidor. :idea:

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 602
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 023
Senast: MiniLi
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 195
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp