barnvagns tillbehör?

Jolanta

Trådstartare
någon som vet var,hur,om det går att beställa tillbehör till äldre barnvagnar? eller om det finns nån bra sida med universaldelar? tex myggnät mm,osv..

Sv: barnvagns tillbehör?

Grejjer som myggnät, regnskydd med mera ska ju passa alla vagnar, oavsett ålder å märke. Du bor händelsevis inte nära ullared? 1/3 av priset på sånna grejjer där:love:

Sv: barnvagns tillbehör?

Jag har köpt både myggnät, regnskydd och mjuklift till våran vagn på Tradera i nyskick till mkt bra pris. :idea:
Har ärvt en äldre vagn, men som ovanstående skrev så passar sådanna här grejjer i regel alla vagnar.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
649
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 280
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 542
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar