barnvagns tillbehör?

Jolanta

Trådstartare
någon som vet var,hur,om det går att beställa tillbehör till äldre barnvagnar? eller om det finns nån bra sida med universaldelar? tex myggnät mm,osv..
 
Sv: barnvagns tillbehör?

Grejjer som myggnät, regnskydd med mera ska ju passa alla vagnar, oavsett ålder å märke. Du bor händelsevis inte nära ullared? 1/3 av priset på sånna grejjer där:love:
 
Sv: barnvagns tillbehör?

Jag har köpt både myggnät, regnskydd och mjuklift till våran vagn på Tradera i nyskick till mkt bra pris. :idea:
Har ärvt en äldre vagn, men som ovanstående skrev så passar sådanna här grejjer i regel alla vagnar.
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 112
Senast: MiniLi
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: mamman
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630
Gravid - 1år VET att det finns andra trådar om barnvagnar, men jag hittar ändå inte rätt, så testar med en ny iaf! Kraven är: Lätt ( vi bor två...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp