Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag instämmer! Vi har en vanlig robust 4hjulig vagn (lufthjul) som funkar ypperligt här i "terrängen" där vi bor. Sen har vi en sulky med två såna där "snurrhjul" fram. Det är suveränt vid t ex stadsbesök/varuhusbesök, men kräver rätt bra och framkomliga gator också. Guppig kullersten eller många trottoarkanter är inte något vidare för de där hjulen.Nu kan jag inte svara på om trehjulingar, men just svängbara hjul.
Vi har också en vanlig standard fyrhjulig vagn men skaffade en lättare vagn att fälla ihop och ha med i bilen osv. Den har svängbara hjul, men usch och fy, jag har dem alltid låsta i fast position. Enda ställena som jag personligen tycker att svängbara hjul fungerar optimalt är på golv i varuhus som tex IKEA, där det ändå flyter på. Tycker inte att det fungerar någon annanstans, absolut inte grusvägar och liknande. Men det är bara min uppfattning Åk och titta på den och 'provkör'