Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är jättegnällig med lös last i bilen. Mjuka, lätta saker som kläder är för mig helt ok löst men annat vill jag ska sitta fast. I ts fall är det svårt att föreställa sig. Jag vet inte hur bilen ser ut och hur vagnen placeras. Finns risk att den vid sidokollision far in i bilbarnstolen exempelvis är svaret nej, jag hade inte satt den så. Dock går den biten relativt lätt att ordna. Jag menar, det är ju ofta bara att placera extra remmar runt den.Jag hade liggdelen i baksätet varje gång jag åkte.
När jag inte orkade krångla in sittdelen i bagaget senare så hände det titt som tätt att den åkte i baksätet.
Ser faktiskt inte vad problemet skulle vara?
Sen låter det betydligt billigare att byta vagn än att byta bil
Mvh Miks
Ok! Jag utgick nog från mig själv och min bil. När liggdelen låg i baksätet så stod den liksom där den stod. Så tajt är min bil. Sittdelen tryckte jag ner så att den stod mot passagerarstolen = gick inte att rucka!Jag är jättegnällig med lös last i bilen. Mjuka, lätta saker som kläder är för mig helt ok löst men annat vill jag ska sitta fast. I ts fall är det svårt att föreställa sig. Jag vet inte hur bilen ser ut och hur vagnen placeras. Finns risk att den vid sidokollision far in i bilbarnstolen exempelvis är svaret nej, jag hade inte satt den så. Dock går den biten relativt lätt att ordna. Jag menar, det är ju ofta bara att placera extra remmar runt den.
Jag svär på att min styvfar stod bakom gardinen och skrattade när jag spände fast lådor och grejer med spännande i bilen för ett år sedan. Hade ju inget lastgallerOk! Jag utgick nog från mig själv och min bil. När liggdelen låg i baksätet så stod den liksom där den stod. Så tajt är min bil. Sittdelen tryckte jag ner så att den stod mot passagerarstolen = gick inte att rucka!
Och jag är som du! Noga med att prylar inte kan fara iväg som projektiler vid en krock! Voltar man har man nog problem oavsett
Mvh Miks
Bra gjort! Låt gubben garva ba!Jag svär på att min styvfar stod bakom gardinen och skrattade när jag spände fast lådor och grejer med spännande i bilen för ett år sedan. Hade ju inget lastgaller
Autocorrect. Spännband skulle det ståBra gjort! Låt gubben garva ba!
Mvh Miks