Ja eller hur! Hos mig dyker den upp med jämna mellanrum.Men jösses! Aldrig sett den tror jag. Folk går på så roliga saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller hur! Hos mig dyker den upp med jämna mellanrum.Men jösses! Aldrig sett den tror jag. Folk går på så roliga saker.
Ja eller hur! Hos mig dyker den upp med jämna mellanrum.
Alltid! Jag brukar kommentera med en länk om att det är bluff.Kommenterar du någonsin? Ibland vill jag idiotförklara folk när folk kopierar och delar sån skit men har lyckats sitta på fingrarna hittills.
Jag förstår inte de som menar att de ”behöver” insta eller fb för att visa bilder för mor- och farföräldrar. Det tar väl inte längre tid att skicka iväg tre bilder i ett sms med fyra mottagare?
Barnen (min pappa och fastrar) gick ihop och skaffade en digital fotoram till min farmor, så kan de ge henne ett minneskort med bilder på som hon stoppar in i ramen och så spelas bilderna upp därDet förutsätter ju att de har hyfsat smarta telefoner. Min morfar har dator men inte smart telefon. Sen ryms inte alla bilder och filmer på mobilen till slut, tex.