Barnen gav valpen stötar med vilje.... gaaah

pernilla_s

Trådstartare
Skriver mest av mig. Barnen gnuggade sina huvuden mot soffan så de kunde turas om att ge valpen stötar... Skitungar rent sagt ut... Dem lär nog inte göra om det i första taget.... Djurförbud för dem på obestämd tid och jag anser att 2st 7 åringar borde veta bättre.... Mina vet bättre iaf...

Sur på sambon med som tyckte det var la inget... Det skadar ju inte hunden..... Suck bra stämning på alla hjärtans dag.

Haha, förstår det :P hoppas lillvalpen mår bra i alla fall och inte ligger under soffan resten av kvällen ;)

Haha, förstår det :P hoppas lillvalpen mår bra i alla fall och inte ligger under soffan resten av kvällen ;)

Lillvalpen brydde sig inte så mkt. Han ger oss stötar jämt så han är rätt van. Men skillnad med vilje och oavsiktligt. Bättre göra en stor sak av det nu än att de gör något ännu dummare.

Empati är något man lär sig och utvecklar - jättebra att du sade till dem på skarpen. Då kanske de tänker sig för nästa gång och funderar på hur det känns för ett litet djur som inte kan förstå vad som händer och varför.

Empati är något man lär sig och utvecklar - jättebra att du sade till dem på skarpen. Då kanske de tänker sig för nästa gång och funderar på hur det känns för ett litet djur som inte kan förstå vad som händer och varför.

Självklart man säger ifrån ordentligt, för det första ska jag skydda mina djur och för det andra ska man vara snäll vid allt levande... Jag har lugnat ner mig nu :P Men jag är en björnmamma både åt mina barn och djur ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 078
Senast: cirkus
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 396
Senast: Mirre
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 459
Övr. Hund När jag var valp, underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ”ditt barn”, och oavsett antalet skor...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: littL flower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka