barnböcker.

Sv: barnböcker.

Jag vill också tipsa om Monica Dickens. Jag älskade hennes böcker i 10-12 års ålder.

Harry potter böckerna är riktigt bra, de börjar som barnböcker och för varje bok så blir de "vuxnare", de anpassar sig till att barnet blir äldre. kan verkligen rekomendera dem.

Delvis knapp
Jag älskar pip-larssons :D

Jag stod och höll i första boken i serien om Oz. Men valde bort den då jag hittade prostens barnbarn. Jag lånade även Mio min Mio med det endast för att jag ALDRIG har verken läst eller sett den på film :o

Sagan om ringen och harry potter är nog tveksamt om de är tillräckligt mycket barnbok för att jag ska få prata om dom.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 517
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 292
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 369
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Passar inte med min hund :(
  • Skällande hundar