Barn och djur

sofia77

Trådstartare
Var i helg på Kolmården med mina brorsbarn och tog många bilder på dem när dom var med djuren.

Har ni bilder på era barn tillsammans med djur? Det skulle vara kul att se dom. Mina kommer bara jag laddat upp dom på nätet
 
Sv: Barn och djur

Hanna och Mattis sover (förra sommaren så Hanna var ca 1,5 år).

img_1079.jpg
 
Sv: Barn och djur

I Eskilstuna djurpark
DSC00066.jpg


På "picknick" hemma i kaninburen
025.jpg
 
Sv: Barn och djur

Här är en bild på mig och pappas katt :D

Har en bild när jag är ca 7 månader, sitter ner, katten ligger i knät å jag drar honom i ena örat och svansen :eek: Men tyvärr ingen scaaner så jag får in dne på datorn.

4.jpg
 
Sv: Barn och djur

Jag har massor av bilder på dottern tillsammans med katten och vår förra hund.


Här är några av dom. (klickbara bilder)
Dottern med svärmors hund Saga (eller f d svärmor kanske man ska säga numera)

Elicia och Tippex

Elicia o Balto

Elicia o Balto igen.
 
Sv: Barn och djur

Ja när jag höll på, gjorde aldrig något dumt utan gick iväg om det blev för hårdhänt, men då så han fortfarande hade mig under uppsikt, han vaktade mig mot allt. Sov i vaggan, sängen och vagnen.

Var med nära när vi var ute.

Helt underbar :love:
 
Sv: Barn och djur

Alice & häst

Min lillasyster och grannens varmblodsvalack. I och för sig ser man inte så mycket utav min lillasyster, men det var lite meningen också när jag fotade den ;)
 
Sv: Barn och djur

oliver och lucky

oliver nellan och jag

oliver emmie och min bror

oliver och mini

oliver och mini

oliver diamant och lucky
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 077
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp