lovehorses
Trådstartare
Vi ska ha barn i slutet av april, jag har två hästar som jag då inte vet vad jag ska göra med, jag måste bygga ett stall om jag ska ha eget. Annars blir det på hyra,vilket jag helst inte skulle vilja.
Vi ska köpa hus här nu bara alla papper blir gjorda med lån och sånt.
Jag funderar på att sätta mina hästar på foder till någon som är villig att ta dem. Kanske ett halv år - ett år, beroende på hur jag känner mig från att vara borta från hästarna.
Är det någon här som har erfarenhet av att sätta hästarna på foder?
Jag lär ju inte rida dem någe mycket när jag har barn så de lär ju stå och ta en massa pengar. Och inte har jag tid heller när jag har barn, vill satsa tiden på barnet och pengarna på lånet nu.
Det kanske är bra att ta en paus från hästar ett tag så att man får ny energi senare.
Är det någon som är i ungefär samma situation?
vill gärna höra vad ni har gjort.
Vi ska köpa hus här nu bara alla papper blir gjorda med lån och sånt.
Jag funderar på att sätta mina hästar på foder till någon som är villig att ta dem. Kanske ett halv år - ett år, beroende på hur jag känner mig från att vara borta från hästarna.
Är det någon här som har erfarenhet av att sätta hästarna på foder?
Jag lär ju inte rida dem någe mycket när jag har barn så de lär ju stå och ta en massa pengar. Och inte har jag tid heller när jag har barn, vill satsa tiden på barnet och pengarna på lånet nu.
Det kanske är bra att ta en paus från hästar ett tag så att man får ny energi senare.
Är det någon som är i ungefär samma situation?
vill gärna höra vad ni har gjort.