Barfotatofflor till mini shettis?

Sv: Barfotatofflor till mini shettis?

nej va roligt att höra.

tack alla för era svar. ska fråga henne igen när hon kommer om skor, iaf fram kan man ju testa o sätta på då borde han ju inte ömma lika mkt iaf.

sen kanske de kommer slitas för mkt bak/ev snett så då måste jag kanske sko bak med.

men tror inte der funkar att köra utan skor han går väldigt sakta på grus och vill bara ut i kanten hela tiden.

förvisso har han gått i mjuk hage hela sitt liv och bara varit ute och blivit körd enstaka gånger aldrig rikitigt tränad vad jag vet så det är kanske felet? att han inte är van vid underlaget?

Sv: Barfotatofflor till mini shettis?

Visst finns det dojjor. Är det pyttesmått så tar man minsta storleken och kapar dem med vinkelslipen och riktar.

Borde din hovis ha lärt sig.

Precis, och passar inte skon ändå, ex en 7x0, så får man ta bort en bit framme i tån och svetsa ihop den igen.

Gullan 86, spelar ingen roll, ömmar pållen så behöver den skor.
Det finns inga genvägar tyvärr...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 178
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 830
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 628
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka