Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så otroligt fruktansvärt. Vi skulle ha varit där omkring nu men valde av olika skäl att stanna i Madrid.
Hoppas @GoLightly s partners familj mår bra och är säkra.
Nej, det är nog lättare att inte vara rädd när man befinner sig så långt ifrån det. Gissningsvis var otryggheten långt större i Cataluña igår än i Sverige.Och rädd förstås, men det är jag faktiskt inte.
Om jag varit där hade jag varit skräckslagen. Jag såg en video på El Pais igår, det låg människor överallt. Och jag tänkte på folkmängden ute på stan här i Göteborg just nu när det är kulturkalas. Det är ett fasansfullt vapen de har hittat med skåp- eller lastbilar. Bara att gasa och köra.Nej, det är nog lättare att inte vara rädd när man befinner sig så långt ifrån det. Gissningsvis var otryggheten långt större i Cataluña igår än i Sverige.
Det är landssorg här. Ett land i chock.
Ja, och så total brist på respekt för människoliv. Kommer man farande in i en folkhop med gasen i bott har man ju ingen aning om ifall där t ex går föräldrar med barn i vagn där inne. Det är fruktansvärt.@mandalaki Ja, jag med. Och så otroligt obehagligt att de slog till i två städer också. Jag törs inte titta på några videos faktiskt men jag kan bara föreställa mig. Så fruktansvärt obehagligt och ofattbart att man gör såhär mot andra människor.
Ja det är så jävla hemskt. Såg att en treåring är bland de döda också.En sjuåring saknas, mamman är svårt skadad.
https://www.theguardian.com/world/2...australian-boy-missing-after-barcelona-attack
Det är fruktansvärt!Ja det är så jävla hemskt. Såg att en treåring är bland de döda också.
(Jag försöker undvika att läsa om det men mina svärföräldrar har TV:n på så jag hör ändå en del av det som rapporteras)