NagelacksBeroende
Trådstartare
Jag skulle behöva en bärbar dator för att jag senare ska börja plugga och då kan det ju vara bra att inte behöva sitta hemma och uggla hela tiden, utan man kan ta med sig plugget
. Och för att jag i sommar ska kunna kanske sitta ute och surfa istället för att sitta inne hela dagarna.
Det enda jag kräver är alltså att kunna vara ute på internet, msn och word. Inga jättekrav direkt alltså. Och det borde väl alla klara...? Så det ska väl inte spela så stor roll vilken dator jag väljer då?
Jag har hittat massa billiga på blocket, vågar man? Alltså hur ska jag veta om den är i bra skick? Lita på säljarens ord bara..? Jag litar inte på människor
.
En Compaq Pressario 2100 och en Compaq Presario 1700EA var det jag kollade på nu, är dom bra? haha. Dom lär ju duga till det jag ska ha datorn till iaf...?
Och om jag ska köpa en ny, vilken ska jag ta?
Jag är alltså ute efter en billig dator, som klarar av bara .. basic liksom.
Hjälp en vilsen NagelacksBeroende! Jag kan inget om sånt här
.

Det enda jag kräver är alltså att kunna vara ute på internet, msn och word. Inga jättekrav direkt alltså. Och det borde väl alla klara...? Så det ska väl inte spela så stor roll vilken dator jag väljer då?
Jag har hittat massa billiga på blocket, vågar man? Alltså hur ska jag veta om den är i bra skick? Lita på säljarens ord bara..? Jag litar inte på människor
En Compaq Pressario 2100 och en Compaq Presario 1700EA var det jag kollade på nu, är dom bra? haha. Dom lär ju duga till det jag ska ha datorn till iaf...?
Och om jag ska köpa en ny, vilken ska jag ta?
Jag är alltså ute efter en billig dator, som klarar av bara .. basic liksom.
Hjälp en vilsen NagelacksBeroende! Jag kan inget om sånt här