Bara glad... :))

Milene

Trådstartare
Ville bara skriva och berätta om en underbar stund ikväll..:
Dottern, 6 år, ville rida på shettisen, också 6 år...
Vi lekte ridskola i paddocken, hon hoppade ett gigantiskt hinder på nästan 20 cm, och sen hade vi balansträning...
Hon red utan sadel och träns, först i skritt, sen i trav i båda varven, och det funkade SÅÅÅ bra, och dom var SÅÅÅ söta ihop!!!:love:
Tog upp kameran och filmade lite, och då frågar dottern flera gånger: "Går det bra?" Underbara unge, det skulle ju egentligen vara JAG som frågade henne hela tiden...;)
Och solen lyste igenom regnmolnen, och blåsten slet i både man och hår, och detta var en UNDERBAR stund som jag hoppas att jag aldrig glömmer...
Ville bara dela med mig...!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 166
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V