Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som gör att din häst aldrig mer går att rida? och hur behandlas den sjukdommen?
och hur vet man om de ens kan bli friska från det?
det var veterinären som inte ville ta provet så jag trodde givetvis att han kan sin sak.
Nej vad tråkigt, är det hästen på din bild?
vad trodde de hade hänt din häst som var orsaken till alla inflammationer? hur gammal blev den? varför behandlades den inte?
Pålagringarna är visserligen där oavsett, men du vet dels inte säkert att det ens är dom som är problemet.Håller helt med dig! Har kollat runt överallt utan att hitta ett riktigt 'fall' där hästen fungerar som vanligt igen!
Någon alls???
Känns som att det mer eller mindre är en döds dom:-(
Och angående fästing sjuke testet! Jag tjatade på honom och detta var alltså vad han sa!
Jag hade inte gett mig om det inte vore för att jag tror att i mitt fall så gör det varken från eller till:-( pålagringarma är ju redan där och vad jag vet får de väl inte pålagringar av fästing sjuka?
Ursprungligen postat av Fia79 Visa inlägg
Håller helt med dig! Har kollat runt överallt utan att hitta ett riktigt 'fall' där hästen fungerar som vanligt igen!
Någon alls???