Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju ett Ica kort för bonus vid inköp, ingen kredit mm.Beror på definition. den som har ett ICA-kort har ju en bank där?
Jag har en bank där jag har lån och sparande.
Därutöver har jag 2 drivmedelskort med tillhörande banker, samt ett kreditkort som ramlade med när jag köpte bil och finansierade det med billån.
Precis det jag funderar på att göra, samt för att skaffa ett bankkort i annan bank så det finns en backup när nuvarande banks kort krånglar.Jag har två: en för sparande, en för resten.
Anledningen till att jag öppnade sparkonto i en annan bank var/är att min bank inte erbjuder samma villkor för den typen av konto (ränta, fria uttag).
Har ni en bank eller flera? för och nackdelar? Hur har ni det uppdelat?
Är det bara att gå in på utvald bank på nätet och öppna konto? Och sen föra över det man vill. Vet inte om man får diskutera namn men vilken är er favorit resp mest missnöjd med. De jag funderar mest på är Handelsbanken eller Icabanken.
Jag har haft båda dessa. Handelsbanken var bra länge, men när det blev krångel blev det mycket krångel. ICA Banken tycker jag är mycket bra som vardagsbank, men skulle aldrig använda den för mer långsiktigt sparande eller så.Är det bara att gå in på utvald bank på nätet och öppna konto? Och sen föra över det man vill. Vet inte om man får diskutera namn men vilken är er favorit resp mest missnöjd med. De jag funderar mest på är Handelsbanken eller Icabanken.
Jag har båda dem och är nöjd. Handelsbanken kanske du måste besöka och legitimera dig för att öppna första kontot, det gjorde jag men det var innan det fanns BankID.Är det bara att gå in på utvald bank på nätet och öppna konto? Och sen föra över det man vill. Vet inte om man får diskutera namn men vilken är er favorit resp mest missnöjd med. De jag funderar mest på är Handelsbanken eller Icabanken.
Har ni en bank eller flera? för och nackdelar? Hur har ni det uppdelat?
Man brukar inte tänka på ICA och OKQ8 tex som banker. Fast de är de facto just det.Jag har ju ett Ica kort för bonus vid inköp, ingen kredit mm.
Det har ju inget med Icabanken att göra på den nivån. Det har jag haft långt innan ICAbanken fanns.
Man brukar inte tänka på ICA och OKQ8 tex som banker. Fast de är de facto just det.
Jag antar att du kan sätta in pengar på ICA-kortet. Precis som på vilken annan bank som helst.