Bänk med indisk stil

S

Skumbananen

Vi ska väl ha lite indiskt i vardagsrummet och nu har jag kommit på den briljanta idén, då vi inte har några djupa fönster att göra till mys"hörna", att jag nog vill ha som en bänk att lägga kuddar och filt på, där man sedan kan sitta och läsa.
Trots att jag har idén kan jag inte riktigt utforma den i huvudet ens, så jag undrar nu om det är någon som har något liknande eller vet vad för typ av "bänk" och kuddar man kan ha för att få det indiskt/orientaliskt.

Sv: Bänk med indisk stil

Jag tycker det är snyggt att klä saker i mosaik. Då kan de vara ganska plain från början, och med lite fantasi och fogmassa blir de plötsligt väldigt orientaliska och exotiska.

Det var ju en spännande idé! Det måste jag fundera på hur man skulle kunna använda.

Jag ska fota mitt bord jag har gjort. Det var ett tråkigt ikeaglasbord som jag piffade upp lite, åtminstone enligt mig själv. :-)

Här:

IMG_1568.jpg

IMG_1569.jpg

I mitten tre små krumelurer jag köpte för att ge bordet lite personlighet.

IMG_1570.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 648
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 605
Senast: LelleLilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 388
Senast: cassiopeja
·
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 632
Senast: Seabisquit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur