Banan i Bollnäs

Julienne

Trådstartare
Är det någon som vet hur banan i bollnäs är? Är den svår? Kanske är det någon som vet nåt om hur hindrena är och kanske har nån bild?

Kramar Sofi :banana:

Sv: Banan i Bollnäs

Hej!

Va roligt att du ska till bollnäs! Skulle dit om inte hästen varit skadad. Tävlar du ponny eller häst?
Jag startade min första fälttävlan i bollnäs (lätt klass på ponny) o allt gick galant (trots att ponnyn kan vara lite tittig ibland).
När jag har varit där går framridningen till dressyren på gräs. Första året var det lite bökigt eftersom det var en hel del höjdskillnader, andra året var det också på gräs men på ett annat ställe och då funkade det utmärkt. Hoppningen är inget speciellt. Terrängen går på bra underlag (på gräs). Tycker inte den är så jättesvår, men nu vet jag ju inte vad du startar för klass eller om du har häst eller ponny..
Har några bilder tagna från videokameran (=dålig kvalité och långt ifrån), och så är det ju bara fjutt hinder (lätt klass c-ponny) :p .
Har film som jag kan skicka till dig om du skulle vilja (då ser du mer av hindrena o hur marken ser ut..)

Annars får du lycka till! :)

Hej! Det behövs inte men tack så mkt ändå! Jag hann tyärr inte se ditt svar innan tävlingen. Men ja red MSV b för D-ponny. Det gick kanon! Tom, så bra att vi kvalade till årets SM i fälttävlan! =) Men banan var ganska tuff för alla hinderna låg på max. =D

Sofi

Hej! Tävlar själv fältävlan för Bollnäs! men såg nyss att det kanske var lite försent att svara nu! vilken är din häst? såg nån d-ponny i msv som gick ruggit bra i dressyren!

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: nullo-modo
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 086
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka