MrsScabtree
Trådstartare
Men hur fan kan det ens vara lagligt?
Nej, bilden är inte manipulerad.
![bambino-willie.jpg](http://www.pictures-of-cats.org/images/bambino-willie.jpg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast den här katten står ju på haserna ?? Mer schäferstuk kanske :-)(obs skämt )
Har aldrig sett en tax med sådan benställning ?? Eller inget djur ??
Tesora
Munchkin+sphynx. Det avlas fram en mängd olika kortbenta katter i USA sedan munchkin-genen upptäcktes. Jag gillar det inte, men i sak är det ju inte värre än att föda upp taxar (OK, nakna taxar). Det handlar om samma typ av defekt och än så länge har jag inte kunnat finna information om att katterna lider av det.
Fast innekatter måte ju också få jaga, om det så bara handlar om att få fatt i en boll. Att de KAN göra det (inte med råge, men det fixar uppgiften på ett ungefär) anser inte jag vara grönt ljus för att något liknande ska få fortsätta.
En munchkin/bambino är med stor sannolikhet mer handikappad än vad en "vanlig" katt är. Hur är det med ryggproblem och artros inom rasen?
Taxar har ju problem med diskbråck och artroser, så det torde ju vara detsamma för en bambino tycker man.
Ja, jag såg också det med burarna. Dessutom verkade hon ha mängder av olika raser hemma, det känns ju som om hon bara har dem för att göra spännande avelsexperiment med.
btw, vad är det som sticker ut från svansen?Bara fel på bilden?